Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A folyadékokról

 

jegkocka.png 

A nyári melegben nagyon fontos a folyadékpótlás. Mivel többet izzadunk mint télen, ezáltal az ásványi anyagok is kiürülnek a szervezetünkből. A napi ajánlott mennyiség 2 l folyadék. Nyári időszakban lehet több is. Ebbe beletartoznak az elfogyasztott levesek is. (De itt had hangsúlyozzam ki, hogy a cukros üdítők és az energiaitalok nem tartoznak bele ebbe a kategóriába, tehát azokból csak keveset fogyasszatok, vagy egyáltalán ne.) 

 

 

tehodora-termek.jpg

(Forrás: Nestlé.hu)

 rauch.jpg

(Forrás: Rauch.cc)

 

feketeszeder.jpg

(Forrás: Rauch.cc)

Természetesen az (lenne) a legegészségesebb, ha frissen facsart gyümölcslevet készítenénk magunknak, akár narancsból, vagy bármilyen zöldségből. Egyéb ízesítés nélkül. 

Lehet  boltban kapni egészséges és finom frissítő cékla-almalé vegyes üdítőt, bio kertészetből származó gyümölcsökből készül. Érdemes egyszer megkóstolni. 

 

 

rabcakapi-bio-dobozos-alma-----ceklale-23646551.jpg

(Forrás: google)

 

Természetesen a legegyszerűbb és legkézenfekvőbb megoldás a limonádé. Pillanatok alatt elkészíthető, olcsó és finom.  

 

 jeges_limonade.jpg

 

 

 

 

 

A teákról

Nyáron a hűtött verziót, télen a meleg verziót részesítjük előnyben. (Érthető okokból. :-) ) A tea elkészítése sem bonyolult dolog. Válaszd ki a dobozból a kedvenc teafiltered, és a bögrében felmelegített vízbe lógasd bele. Ízesítheted cukorral, mézzel, citrommal, citrompótlóval, vagy citrom helyett tejjel. Egészségedre.